Runy

runy

Runy są po to aby pomóc nam bardziej w początkowej fazie gry.


GQuintessences_(1)Większa Esencja Obrażeń od Ataku

Standardowa esencja używana na Riven. Runy penetracji pancerza skalują się lepiej w późniejszej fazie rozgrywki a nam chodzi o to aby poprawić efekty wcześniejszej jej fazy. Dlatego wybieramy esencje zwiększającą nam obrażenia od ataków fizycznych w ilości 3 sztuk.


 

GMarks_(2)Większy Znak Szansy na Obrażenia Krytyczne

W moich runach postanowiłem umieścić jedną runę która zwiększa nam procent trafienia krytycznego. Spowodowane jest to tym, że ta opcja daje nam szanse większą niż 0%. Logicznie rzecz biorąc 0% to żadna szansa natomiast 0.93 które zaokrągla nam się do pełnego jednego procenta daje nam w rezultacie 1% szansy na trafienie krytyczne. W rezultacie jest to 1 cios krytyczny na 100 uderzeń który szczęśliwie podwoi nasze obrażenia i wprawi naszego oponenta w osłupienie.  Jak wygląda w praktyce brak jednej runy pod obrażenia ataku?

Każdy atak oraz umiejętność po zaokrągleniu dam na 1 punkt obrażeń więcej zatem po użyciu łącznie 50 ataków oraz umiejętności zyskamy 50 obrażeń fizycznych. W linii to naprawdę cała masa kombinacji i czasu aby dotrzeć do tej liczby. Nasza runa na szanse krytycznego trafienia da nam szczęśliwe uderzenie momentalnie. Zatem jeśli nasz atak zadaje 50 obrażeń to trafienie krytyczne zada ich 100.  Bez tej runy dogonić takie szczęśliwe trafienie jest niewykonalne. Aby wyrównać obrażenia musielibyśmy wykonać 50 kombinacji z powiększonymi obrażeniami fizycznymi o jeden punkt. Co jeśli podczas wykonywania combo uda nam się trafić krytycznie kiedy nasze ataki zadają już po 500-600 punktów obrażeń? Więcej chyba tłumaczyć nie muszę.

Pamiętajcie, że runa ma znaleźć się na waszej stronie maksymalnie w ilości jednej sztuki!


GMarks_(1)Większy Znak Obrażeń od Ataku

Standardowe runy dla bohaterów zadających obrażenia fizyczne. Chcemy mieć lepszą i wygodniejszą początkową fazę gry dlatego wybieramy „Większy Znak Obrażeń od Ataku” zamiast „Większego Znaku Przebicia Pancerza” który lepiej skaluje się z późniejszą fazą gry.


yellowWiększa Pieczęć Pancerza

Tutaj raczej wiele tłumaczyć nie trzeba. Większość naszych oponentów na górnej alei skupiają się na obrażeniach fizycznych. Nawet postaci magiczne zwykłym atakiem zadają obrażenia fizyczne. Czasem można zagrać z runami „Większa Pieczęć Skalowania Zdrowia” aczkolwiek bardziej preferuję i polecam „Większa Pieczęć Pancerza”.


greater-glyph-of-scaling-cooldown-reductionWiększy Glif Skalowania Skrócenia Czasu Odnowienia

Używamy tych run w ilości trzech aby zyskać 5% czasu odnowienia. Resztę wypełnią nam „Większy Glif Skrócenia Czasu Odnowienia”. Dzieje się tak z tego powodu aby nie tracić jednego miejsca w Esencjach na runę która skracam nam czas odnowienia zyskując tym samym dodatkowe 2,25 obrażeń ataku kosztem prawie nieodczuwalnego czasu odnowienia rozkładającego się w czasie.


GGlyphs_(1)Większy Glif Skrócenia Czasu Odnowienia

Resztę wolnego miejsca wypełniamy tymi runami i zyskujemy dodatkowe 5% czasu odnowienia które nie rozkłada się w czasie. Daje nam to możliwość szybszego odnowienia czasu po użyciu umiejętności. Jest to kluczowa sprawa grając Riven aby zyskać maksymalną ilość czyli 40% jak najszybciej.

 

Strona poświęcona grze League of Legends. Poradniki, rozmowy, ciekawostki.

Ładowanie